Ştiri

Distribuie pe

05-10-2016 : Webhelp achiziționează Netino

Webhelp achiziționează Netino, companie specializată în moderarea pe Internet și rețele sociale,

consolidandu-și astfel activitățile din domeniul digital, derulate de Webhelp Digital & Marketing Services (DMS), în România

               

Bucureşti, 05 octombrie 2016

Grupul Webhelp anuntă semnarea unui acord pentru achiziția companiei Netino, lider în domeniul e-moderație și proprietar al tehnologiei Moderatus. Această tranzacție strategică va permite liderului european în domeniul externalizării serviciilor de relații cu clienții și BPO să-și extindă activitățile digitale și să-și consolideze poziționarea ca și "Catalizator de tehnologie*".

Activitățile Netino vor fi consolidate cu cele ale entitătii Webhelp Digital & Marketing Services, agenție operatională a Grupului, prezentă în România, specializată în managementul de conținut (introducerea și imbogătirea conținutului web, screening web, moderare UGC), Social Media (monitorizare și intervenții pe rețelele sociale) și Design grafic ( desigul suporturilor de comunicare online și offline).

Grupul Webhelp a semnat acordul pentru achiziția Netino de la Seventure Partners. Tranzacția va fi finalizată până la sfârșitul anului 2016. Netino este lider pe piață franceză de web participativ și de moderare 2.0. Această este cea de-a 9 a achiziție a Grupului în ultimele de 24 de luni și se încadrează în strategia globală de creștere a Webhelp.

Achiziția este consecintă dorinței Grupului Webhelp de a își consolida serviciile din domeniul digital : Netino are peste 120 de clienți importanți, din toate sectoarele de activitate, în special mass-media (Le Monde, France TV, Europe1 etc.) pentru care reprezintă un adevărat zid de apărare a spațiilor participative (rețele sociale, forumuri, bloguri, mici anunțuri) și pe care le ajută astfel să facă fată oricărui potențial pericol, inerent în Web 2.0. 

Netino derulează, de asemenea, activități în plină dezvoltare în domeniul operațiunilor de conținut video.

Compania se bazează pe un know-how recunoscut în a recruta, forma și încadra operatorii la nivel mondial, 24h/24. Această deține și o soluție tehnică proprie, Moderatus, conectată la peste 600 de site-uri și pagini de Facebook. Afilierea la grupul Webhelp le va permite celor de la Netino să ofere clienților  servicii complementare ce vor face posibilă o externalizare extinsă a gestionarii experienței clienților lor.

     "Acesta este încă un pas în ambiția noastră de a deveni unul dintre cei mai mari furnizorii internaționali de "Client Centric BPO". Netino are deja o reputație excelentă și expertiză în servicii de e-moderare, complementare cu oferta noastră digitală existentă ", a declarat Matthieu Bouin, Director de Strategie și de Dezvoltare Webhelp.

O ofertă globală de servicii pentru departamentele de Marketing și Digital

Funcționarea ambelor companii va rămane aceeași: sediul central Netino rămane la Paris 1. 

Jérémie Mani, CEO, și Jean-Marc Royer, fondator și CTO Netino vor rămane la conducerea societătii, susținuți de Chloé Mont-Serrat, Director de Dezvoltare Digital & Marketing Services Webhelp, care va ocupa funcția de CCO.

 « În ultimii ani, Grupul a înregistrat o creștere semnificativă și și-a extins operațiunile acoperind noi teritorii și servicii. Suntem încântați să ne unim forțele cu Netino, care a crescut constant în ultimii 5 ani».  a declarat Vincent BERNARD, CEO Webhelp Franța:"

Jérémie Mani, Președinte Netino explică "Grupul Webhelp este o platformă cu avantaje formidabile pentru extinderea ofertei noastre de servicii: combinația între forța Webhelp și expertiza Netino în domeniul rețelelor sociale ne oferă o abilitate unică de a sprijini companiile care doresc să aibă soluții pentru întreg ansambulul canalelor de relații cu clienții. Scopul nostru este ca, prin această regrupare, să pătrundem pe piețe noi. Le mulțumim celor de la Seventure Partners pentru finanțarea din 2012, și pentru că ne-au însoțit în decursul acestor ultimii ani. Suntem bucuroși să le putem oferi acest exit reușit"

 

Consilierii în această tranzacție 

Pentru Netino, fondatori și Seventures: Bryan, Garnier & Co (Financiar), VINCI Avocats (Juridic)

Pentru Webhelp : Gide Loyrette Nouel (Juridic)

 * Catalizator de Tehnologie

Relația cu presa:

Iulia Becheanu

Webhelp Romania

M: +40 (0)7 51 18 70 16 

ibecheanu@ro.webhelp.com

 

Despre Webhelp

Webhelp este un jucător global din domeniul externalizării serviciilor de relații cu clienții și BPO, specializat în experiența client, gestiunea plătilor, vanzări și servicii de marketing, prin canale de voce, sociale și digitale.

Prezent în 26 de tări, cu peste 35 000 de angajați, ambiția noastră este de a îmbunătăti performanța clienților noștri prin dezvoltarea unor soluții ce vor transformă definitiv modelele lor de afaceri, oferindu-le un avantaj competitiv.

În portofoliul de clienți Webhelp se regăsesc cele mai dinamice companii din lume : Sky, Shop Direct, Bouygues Telecom, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors și Valentino.

Cu sediul central la Paris, compania a înregistrat o creștere a veniturilor cu peste 250% în ultimii patru ani, în principal investind în capitalul uman și oferind clienților săi un suport cu valoare adăugată pentru a face fată provocărilor unei lumi multi-canal.

Webhelp este deținută de managementul său și, din februarie 2016, de KKR, fond global de investiții.

Mai multe informații la : www.webhelp.com

Despre Netino

Fondat în Franța, în 2002 de către Jean-Marc Royer, Netino este un furnizor de servicii specializat în tot ce înseamnă riscuri inerente în rețelele sociale, cu trei zone de expertiză: moderare, răspuns și alertă.

Bazat pe know-how-ul recunoscut în a recruta, forma și încadra operatorii pentru a modera, răspunde 24h/24, compania deține o soluție tehnică proprie conectată la peste 600 de site-uri și pagini de Facebook.

Netino are un portofoliu de peste 120 de clienți majori din diverse sectoare de activitate pentru care este un adevărat zid de apărare în domeniile participative: rețele sociale, forumuri, bloguri, chat, jocuri cu UGC, anunțuri , și pentru care tratează orice potențial pericol, inerent în Web 2.0.

 400 de angajați operează 24h / 24 în numele companiei, în Paris și Madagascar. 

 

http://www.netino.fr

2016 © Webhelp Toate drepturile rezervate | Contactează-ne |